kontakt:

mail@katzenmark.dk   

tlf. 2064 5459

  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2015 by KATZENMARK

Lone Misfeldt

rådgivning / stategi

lone@katzenmark.dk

+45 20 64 54 59

lone@katzenmark.dk

+45 20 64 54 59

Det var Lone, der i 2011 grundlagde KATZENMARK på en bane solid erfaring som mangeårig rådgiver i kommunikationsbranchen og en pose velbegrundet optimisme. “Det skal være enkelt og overskueligt – og så skal det bygge på netværk!”, sagde hun dengang. Og sådan er det blevet. Lone si’r godtnok, hun er sønderjyde, fordi hun blev student i Sønderborg. Men hun er også vokset op på Bornholm. Og i Glostrup. Så det er så som så med det. Men det si’r vi ikke til hende.

Anne Bisgaard

kommunikationsrådgiver (på orlov)

Anne er kommunikationsrådgiver hos KATZENMARK og har læst dansk og samfundsfag på universitetet. Anne er oprindelig skibonit – altså fra Skive. Men nu er hun en del af den unge, jyske invasionsstyrke, som er i gang med at overtage København – som hun er vild med. Anne leder også projekter i KATZENMARK og er med til at udvikle kampagner til vores kunder – som også efterspørger vores ekspertviden om sociale medier. Dem har Anne tilfældigvis også lige styr på.

Thorkild Nyholm

tekst / film & foto / strategi

thorkild@katzenmark.dk

+45 20 95 70 80

thorkild@katzenmark.dk

+45 20 95 70 80

Thorkild er mediemenneske med lang og sej fortid i både TV2 og DR. Thorkild kan det der med at vride en tekst, så den svinger og er til at forstå. Han er også i hård træning med at finde ind til kernen i alverdens problemstillinger. Og så har han brugt en god del af sit liv på lyd og levende billeder i de store mediehuse. Den erfaring får han nu lov til at bruge hos KATZENMARK. Hvor han for resten også fotograferer. Han har nemlig en prik med de dér billeder. Thorkild er partner i KATZENMARK.

Hanne Lundhus

kommunikationsrådgiver

hanne@katzenmark.dk

+45 29 73 54 59

Hanne ved, hvordan vi får mennesker til at gøre de rigtige ting - især når det gælder om at handle bæredygtigt og sortere affald. Hanne har en uddannelse inden for oplevelsesøkonomi, og med den i baghånden har hun gennem de seneste 8 år hjulpet affaldsselskaber med at få brugere og borgere til at være med på idéen om at det gi’r mening at sortere affald. Både Renosyd og ARGO har haft glæde af Hannes kommunikative evner, ligesom hun tidligere har bragt dem i spil i sin egen konsulentvirksomhed.